Competence in the profession
Specjalista ds. obsługi klienta
Required
Your
Details
Building and developing relationships 3 -
Identification of the Company 3 -
Communicative 3 -
personal culture 3 -
Customer service 3 -
Customer focus / customer relationships 3 -
Procedures - knowledge and application 3 -
The sales process 3 -
Solving problems 3 -
Predisposition required in the profession
Specjalista ds. obsługi klienta
do you have?
Analyzing
Language
Relationships
Reliability
Building positive and long-lasting relationships with customers
Building a relationship with the customer
Create a positive image of the company
Professional customer service
Providing assistance in solving the existing problems of customers
Secondary education

Specjalista ds. obsługi klienta

Znajdziesz tu aktualne oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta. Możesz zapoznać się ze ścieżką kariery w tym zawodzie oraz sprawdzić jakie zadania będziesz wykonywał podczas swojej pracy. Mapa Kariery umożliwia Ci również sprawdzenie wymaganych kompetencji i predyspozycji na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta. Dzięki temu poznasz swoje mocne strony i zaplanujesz ścieżkę kariery.